Pregătirea se face încă dinainte de-a intra pe teren.

Aşa că, mănâncă bine cu cel puţin 3–4 ore înainte de a face sport. Şi nu orice: varza, conopida şi broccoliul sunt alimente care te balonează, deci evită-le. La fel şi băuturile acidulate, bomboanele, ciocolata, cremele, sucurile de fructe nediluate.

În timpul antrenamentelor şi al competiţiilor trebuie ocolite aluaturile şi preparatele din carne de porc.

Se recomandă alimentele cu conţinut redus de grăsimi cum ar fi: curcan, carne de vită slabă, pui fără piele, brânză cu mai putin de 45% grasimi, lapte degresat, paste, fructe, pâine şi apă plată.

Dacă vrei să învingi nu doar adversarul de joc, ci şi kilogramele în plus, atunci după partidele de tenis trebuie să fii atent la ce mănânci.

Fără sucuri cu zahăr şi fără ciocolată. Iar dacă pierzi magneziu în timpul exerciţiilor, care cer un efort considerabil, medicul îţi poate prescrie magneziu.

Share this Post

0 Comments

  1. Hi, this is a comment.
    To get started with moderating, editing, and deleting comments, please visit the Comments screen in the dashboard.
    Commenter avatars come from Gravatar.

Leave a Comment

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

You may use these HTML tags and attributes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>
*
*